środa, 24 października 2012

Kilka moich wyrobów

Nie za bardzo wiem jak pisać na gotowe modelinki, więc po prostu będę je nazywać moje wyroby.
Może tak być?
A właśnie!
Udało mi się zgrać zdjęcia z aparatu.
Oto kilka z nich:
Wiem, że to dziwne...
No ale cóż. Mi się podoba.
Miałam wtedy bardzo zły chumor...
Aż chciałam kogoś zabić.
No i wyżyłam się na modelinie ^^


 
A to moje pierwsze prace:

 
Wtedy po raz 1. wzięłam modeline do rąk.
 
 
I jak?
Co myślicie?
 
Jutro porobię więcej zdjeć.
Już za ciemno :/
A jeszcze trzeba lekcje zrobić, o nie!
To pa
ancymoncia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)