czwartek, 25 października 2012

Zero czasu wolnego

Dzisiaj nie mam na nic czasu!
Tyle lekcji, kartkówka no i sprawdzian...
Masakra.
Zdjęć wogle nie zrobiłam, ale jutro się poprawie.
A co najgorsze, nawet nie tknełam modeliny (nie licząc tej, którą znalazłam w piórniku).
Muszę to nadrobić!
No ale, ale.
Mam jeszcze zdjęcia z wczoraj.


Nagisa z Clannad
Nie wyszła mi i nawet oczu nie ma :/
O!
A oto moje spalone wytwory:
roztopiona filiżanka (a tak ładnie mi wyszła:C)
mrówka, która była żółta
myszka, taka cudowna!
i jakiś ludek, któremu konczyny przypiekło

Nyan Cat x2!
pozdrawiam
ancymoncia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)