wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!


Zignorujcie proszę jakość zdjęć. Robione były chwile temu, a jak widać za jasno to nie jest ;)

Potem jeszcze zrobię i wstawię zdjęcia z moją choinką i takimi duperelkami, które tak uwielbiam.

A więc Wesołych Świąt! :D


Ancymoncia

środa, 20 listopada 2013

Bransoletka

Dawno nie pisałam, ale miałam ku temu powody. 
Po pierwsze w naszej szkole organizowane są dni europejskie i każdej klasie przydziela się kraj i dana trzeba jakoś przedstawić ten kraj. Najpierw trzeba jakoś go pokazać na występie, a potem na straganie z informacjami, rysunkami, potrawami charakterystycznymi dla kraju. Moja klasa dostała Chorwację, zupełnie nowy kraj w Unii, więc niezbyt wiedzieliśmy co mamy zrobić. Coś w końcu udało się wymyślić lecz jeszcze nie jest wszystko gotowe, a mamy czas tylko do poniedziałku :/
W dodatku jestem chora i trochę mnie męczy to, że nie mogę pomóc klasie, tylko leżę cały dzień w łóżku... 
I właśnie to jest drugim powodem.
Nienawidzę być chora i nic nie robić... To jest strasznie nudne...
Dzisiaj leżąc przeczytałam dwie książki... Dopiero przed chwilą dosiadłam się do laptopa.


Dalej próbuję lepić świąteczne wzory, ale coś dalej kiepsko mi to idzie >.<
Z chęcią usłyszę jakieś propozycje lub pomysły.

I jeszcze piosenka. Zmieniamy klimaty, tym razem... k-pop
(wiem, że pewnie mało wie co to jest, ale posłuchacie, zobaczycie ;) )


Ancymoncia

poniedziałek, 11 listopada 2013

Zawieszka - croissant

Zwykła zawieszka do komórki z croissantem.



I kolejna piosenka, już trzecia zespołu Three Days Grace.
Mam nadzieję, że to Wam nie przeszkadza, ale to w końcu mój ulubiony zespół ;)


Ancymoncia

sobota, 9 listopada 2013

Naszyjnik kawałek ciasta

Właśnie siedzę i próbuję wymyślić co ulepić na święta.
Jak na razie pomysłów brak :/
Próbowałam lepić ludziki z piernika ale nic z tego nie wyszło.
Teraz próbuję stworzyć zwykłe pierniczki, może wyjdą lepiej :)

I tytułowy naszyjnik z kawałkiem ciasta z różyczką :)




I piosenka :)

Ancymoncia

niedziela, 3 listopada 2013

Broszka - deska z sushi

Nie mam nic lepszego do roboty, tylko słucham muzyki i lepię :)
Wieczorem poczytam książkę... i tyle... 
Coś mało ciekawe to moje życie ostatnio... ech... 
Ciekawe jak długo tak będzie.
Mogę się założyć, że po poniedziałku nie będę miała nawet chwili odpoczynku. >.<

A dziś broszka wygrzebana nie wiem gdzie w komputerze.



I znowu piosenka :)


Ancymoncia

środa, 30 października 2013

Róża zamknięta w szklanej buteleczce - naszyjnik

Tak w tytule, róża zamknięta w małej szklanej buteleczce jako naszyjnik.
Nawet nie wyobrażacie sobie jak ciężko było mi wsadzić tą tycią różyczkę to buteleczki.
Jeszcze musiałam ją jakoś doczepić do dna i to odpowiednią stroną :/
Nie łatwe to było zadanie.
Ale w końcu się udało :D
Ale na szyi wygląda naprawdę uroczo ^.^



A w tej chwile siedzę nad lekcjami i w tak zwanym międzyczasie próbuję zrobić jakiegoś udanego piernikowego ludzika. Jak na razie rewelacji nie ma >.<


I piosenka :D

Trochę inne klimaty niż ostatnio. 
J-rock. A w tłumaczeniu japoński rock.
Jak komuś się szczególnie spodobało może poszukać więcej w google lub do mnie napisać z pytaniem ;)


Ancymoncia

sobota, 26 października 2013

Dyniowy komplet

Niektórzy pewnie widzieli je już na Srebrnej Agrafce, ale na pewno nie wszyscy.
Wiec nie zaszkodzi wrzucić je i na bloga :)


Coś YouTube nie chce ze mną współpracować, więc tym razem bez piosenki :/


Anycmoncia

środa, 23 października 2013

Buteleczka "Death Potion"

Próbowałam wiele razy uzyskać taki efekt płynu w buteleczkach.
W końcu się udało. Przelewa się, nie wyparowuje, nie wysycha :D

+ Zrobię taką małą próbę i co posta będę wrzucać piosenkę, którą lubię. 
Może to pozwoli Wam jakoś mnie bliżej poznać :)
Piszcie czy jest to doby pomysł, czy jest to już przereklamowane :P



Ancymoncia

wtorek, 22 października 2013

Naszyjnik z kości

Dzisiaj dodałam trochę halloweenowych nowości na Srebrną Agrafkę.
Między innymi ten naszyjnik.



I link na Srebrnej Agrafce :) 

Powoli będę zamieszczać na blogu też inne rzeczy związane z halloween.
A właśnie, jakie Wy macie plany na spędzenie tego dnia?
Ja chyba zaproszę to siebie przyjaciółkę i pooglądamy razem horrory. 

Ancymocnia

niedziela, 20 października 2013

Bransoletka z kwiatów wiśni

Tak mi się spodobało robienie kwiatów wiśni, że po naszyjniku zrobiłam jeszcze dość sporo dodatkowych kwiatków. Ostatnio wykorzystałam je do bransoletki.


A bransoletkę zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra.


Ps. Zrobiłam nowe zdjęcia, więc myślę, że posty będą się już pojawiać regularnie ;)

Kupić ją można tu.

Ancymoncia

niedziela, 6 października 2013

Nie mam za bardzo możliwości pisać, ponieważ za chwilę wyjeżdżam na wymianę niemiecką (nie będzie mnie przez tydzień).
Ale przypomniałam sobie o jeszcze jednej rzeczy, którą zrobiłam na wyzwanie Kreatywnego Kufra.
Na szybko robiłam zdjęcie, więc wybaczcie jakość.

Naszyjnik z kartką, zwojem lub czymś podobnym z napisem 日本, czyli Nippon, czyli Japonia.


No i zgłaszam ten naszyjnik na wyzwanie Kreatywnego Kufra :)



Ancymoncia

piątek, 27 września 2013

Srebrna Agrafka

Mówiłam, że zacznę sprzedawać swoje wyroby i wreszcie spełniłam obietnicę! Założyłam konto na Srebrnej Agrafce <link>. Jak na razie dopiero co się ogarnęłam i wstawiłam 4 produkty, których zdjęcia  miałam już gotowe.
A na pasku po prawej stronie możecie zobaczyć mój sklepik :)
Serdecznie zapraszam

Ancymoncia

niedziela, 22 września 2013

Kaboszon z wilkiem

Znowu nie mam co pisać.
Może tylko to, że dzisiaj (znaczy się wczoraj wieczorem, w nocy i dziś rano) byłam na spotkaniu poobozowym. Fajnie tak spotkać wszystkich znajomych, pooglądać zdjęcia z obozu, potańczyć, pogadać, itp.


Ancymoncia

niedziela, 15 września 2013

Naszyjnik kwitnącej wiśni

Wiosną w Japonii kojarzy się najczęściej z kwitnącą wiśnią.
Muszę przyznać, że bardzo chcę pojechać do Japonii, a najchętniej zobaczyłabym ją wiosną.




Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych kwiatków i z całego naszyjnika.
Dlatego też zgłaszam go na wyzwanie Kreatywnego Kufra :)



Ancymoncia

Bransoletka sushi


\

Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra.
Może będę miała szczęście :)
Ale jakiś pierwszy raz musi być.


Ogólnie motyw Japonii mi się bardzo podoba i na pewno nie skończy się na tej jednej bransoletce.
Drugą rzecz już mam, tylko zdjęcie dobre zrobić. A nad trzecią myślę :)

Ancymoncia

poniedziałek, 9 września 2013

Ciasteczkowa bransoletka

I jeszcze jedna bransoletka :D
Ale nie martwcie się, to już ostatnia.

Nawet nie zauważyłam, a tu mi się zdjęcia skończyły :/
Trzeba zrobić nowe.

Ancymoncia

piątek, 6 września 2013

Biała bransoletka z babeczką

Taka sama jak wczorajsza tylko biała.
Zdecydowanie bardziej dla mnie. Już prędzej założę tę, niż różową.




Nareszcie weekend!!! ^.^

Ancymoncia

czwartek, 5 września 2013

Różowa bransoletka z babeczką

Nie ma to jak początek roku...
Raczej nie będę pisać za często, a przynajmniej z początku.
Muszę się jeszcze troszkę ogarnąć.



Nie ma to jak I gimnazjum -.-
Ancymoncia

niedziela, 1 września 2013

Jeszcze przed moim wyjazdem na obóz pokazywałam Wam zawieszki do kluczy z motywami z anime.
Dziś to będą zwykłe zawieszki. Jeszcze do niczego nie wykorzystane.
Są to dwie postacie z anime Umineko no Naku Koro ni.
Po lewej Kanon, po prawej Maria.
Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona i uważam, że świetnie mi wyszły, porównując z poprzednimi.

Ale niestety już jutro trzeba iść do szkoły... Wakacje mogły by trwać dłużej o jakiś miesiąc (lub dwa).

Ancymoncia

czwartek, 29 sierpnia 2013

Babeczki


Niedawno wróciłam z empiku i w końcu mam te kolory Fimo, których mi najbardziej brakowało.
A kiedy wróciłam do domu czekała na mnie paczka ze Świata Koralików.
A w niej:


W końcu mam swój pierwszy zestaw narzędzi. Dotychczas używałam takich rzeczy jak wykałaczki, pędzle itp... Szczerze wątpię, że dzięki tym narzędziom przestanę używać takich domowych rzeczy. Ale cóż.

 Ja tu tak się chwalę, że prawie zapomniałabym o tytułowych babeczkach :D
Oto i one

Aha. I wiem w której będę klasie w gimnazjum. Ib.
I teraz najlepsze. Liczba osób. W klasie będę miała... 13 osób XD



Ancymoncia

wtorek, 27 sierpnia 2013

Bransoletka marshmallow

Przeglądałam dzisiaj stronę Kreatywnego Kufra i nawet mi się spodobała :)
Nie myślałam, że udział w jakimś takim konkursie będzie taka prosta i mało wymagająca.
A jak dobrze pójdzie to nawet wezmę udział w wyzwaniu "Żaba".
Trzeba tylko zrobić jakieś fajne zdjęcie, bo pracę już mam :D

A tymczasem pokażę Wam bransoletkę



Ancymoncia

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kaboszon

Coś to codzienne pisanie mi nie wychodzi.
Podczas roku szkolnego jest to dla mnie łatwiejsze, nie mam pojęcia dlaczego.

A ten kaboszon jest moim ulubionym :)

Właśnie myślę nad założeniem konta na Srebrnej Agrafce. 
Chyba się w końcu zdecyduję :)

Ancymoncia

środa, 21 sierpnia 2013

Nominacja

Kolejna nominacja :D
Tym razem od TaKreatywna


1. Jakiej modeliny używasz?
Najczęściej Fimo. Choć czasem również Astry.

2. Gdzie kupujesz półfabrykaty?
W internecie. Najczęściej z dwóch miejsc: passionroom.pl i qnszt.pl.


3. Używasz foremek do modeliny?
Jednej. Podstawy do babeczki.


4. Czy do swoich prac używasz silikonu i/lub fimo liquid?
Sylikonu nie. Fimo liquid czasem tak.


5. Czy sprzedajesz swoje prace? Jeśli tak to gdzie?
Nie sprzedaję, ale w najbliższym czasie chcę zacząć.


6. Zgłaszasz się na konkursy takie jak w Kreatywnym kufrze?
Nie.


7. Ile masz wyświetleń bloga?
5326


8. Dlaczego założyłaś bloga?
Po prostu założyłam. Nie było w tym jakiegoś konkretnego powodu.

9. Czy jest to twój pierwszy blog?
Tak.


10. Ulubiona książka?
Seria książek "W krainie Władcy Czasu"


11. Obserwujesz mojego bloga? Jeśli nie to zapraszam- odwdzięcze się^^
Już tak ;)


Tym razem nikogo nie nominuję.


A wieczorem postaram się dodać modelinowego posta ;)


Ancymoncia

wtorek, 20 sierpnia 2013

Nominacja


Na wstępie napiszę, że kilka dni temu mojego laptopa diabli wzięli i właśnie dlatego posta dodaję dopiero teraz.

A więc zostałam nominowana przez Crayon. Oczywiście bardzo za to dziękuję ;)



Pytania od Crayon:



1. Jakie jest twoje hobby?
Lepienie z modeliny :D


2. Ile godzin dziennie starasz się poświęcać na swoje hobby?
To zależy od tego ile mam czasu. Ale staram się jak najwięcej.


3. Czy masz jakieś marzenie, z którego zrezygnowałaś?
Jak byłam mała to chciałam być piosenkarką (XD), zrezygnowałam z niego po tym jak usłyszałam jak śpiewam.


4. Jaki kraj chciałabyś najbardziej odwiedzić?
Marzy mi się podróż do Japonii.


5. Masz jakiegoś pupila?
Niestety nie. Jeszcze nie.


6. Jesteś osobą nieśmiałą czy pewną siebie?
Różnie... Zależy czego potrzebuję. Jeśli nie muszę to jestem nieśmiała. Ale jak już muszę to jestem pewna siebie.

7. Włosy rozpuszczone, kucyk czy kok ? :)
Najczęściej rozpuszczone, choć czasem kucyk.


8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lubię lato i zimę.


9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Albo lepić albo oglądać anime.


10. Uprawiasz jakiś sport ? :)
Tylko na w-fie.


11. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?
Jejku... Trudne pytanie. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale pierwsze co mi do głowy przychodzi to rodzina. 

A ja nominuję:

Moje pytania:

1. Jaki rodzaj biżuterii lubisz nosić?
2. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie?
3. Twój ulubiony film?
4. Jaki serial aktualnie oglądasz?
5. Jak długo prowadzisz bloga?
6. Jak masz na drugie imię?
7. Co lubisz robić, kiedy jesteś sama w domu?
8. Co lubisz jeść na obiad?
9. Ulubiony kolor?
10. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
11. Masz rodzeństwo? 

Ancymoncia 

sobota, 17 sierpnia 2013

Kaboszon z zegarkiem

Wygrzebałam dziś zdjęcia kaboszona z zegarkiem.
Nie mam pojęcia dlaczego wcześniej go nie pokazałam, skoro jest to jedna z moich pierwszych prac.


ancymoncia

piątek, 16 sierpnia 2013

Lody

Już wróciłam do domku i zabieram się za przywrócenie życia temu blogu!
Nie mogę znieść tego, że tak tu pusto, smutno...
No ale też nie mogę narzekać - w końcu to moja wina. Nie pisałam posta od ponad miesiąca.
Ale mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić :)

A że ciągle mamy lato to mam dla Was coś na ochłodę.

LODY
Kto nie lubi lodów? Takich ludzi trudno znaleźć...

piątek, 12 lipca 2013

Buteleczka z ciastkami

Bardzo prosty, ale fajnie wyglądający motyw :)


Już jutro z samego rana wyjeżdżam, więc to jest ostatni post.

Aha. Kiedy spytałam się gdzie zacząć sprzedawać, kilka osób poleciło pakemere. 
A jaka jest Wasza opinia co do Srebrnej Agrafki? Bo to ona jako pierwsza przyszła mi do głowy.

czwartek, 11 lipca 2013

Ciastka + zdjęcia z ZOO

Na ciastku po prawej widać moje pierwsze zmagania z suchymi pastelami >.<


+ Bonusik

Dzisiaj byłam w ZOO i chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć.

Uwielbiam ptaszarnię. Nad głowami latają ptaki, pięknie ćwierkają, a robiąc zdjęcia nie przeszkadza odbijające się w szybie światło. No i zawsze jest tam tylko parę ludzi. Nigdy nie ma tłumów. 
A ptaki nawet nie boją się podlecieć blisko ludzi.



No i udało mi się załapać na karmienie żółwi.
Dawałam mu sałatę, czy tam kapustę (nie rozróżniłam >.<)


I piękna jaszczurka :D

Kolejny ptak z ptaszarni.
Kiedy szłam w jego stronę on zerwał się do lotu i prawie na mnie wpadł :D

I jeszcze jedna piękna jaszczurka :)

Udało mi się nawet trafić na karmienie słoni. 



Najbardziej urzekły mnie żółwie, ptaki i jaszczurki.
Ale następnym razem chciałabym dłużej posiedzieć w ptaszarni. 
Jest tam po prostu świetnie, a w dodatku można zrobić wspaniałe zdjęcia :D


ancymoncia