sobota, 12 stycznia 2013

Ciasteczko z "witrażykiem"

Jestem wściekła!!!
Mój aparat nie chce zrobić wyraźnego zdjęcia T.T
Będę musiała pożyczyć inny od rodziców, ciekawe czy się zgodzą?
Ale na razie nie będę się tym martwiła, bo mam jeszcze coś w zanadrzu ^^

Takie ciasteczko z "witrażykiem", pamiętam jak z mamą robiłam takie pierniczki, robiło się dziurkę pośrodku i dawało do niej pokruszone landrynki, potem się piekło i wcinało...

i tak pod światło...

i jeszcze jedno pod światło

Właśnie!
Zamówiłam paczkę ze Sklepiku Dla Was, wie ktoś i może mi powiedzieć kiedy mniej więcej dotrze?


ancymoncia

2 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)