sobota, 12 stycznia 2013

Dłuższa przerwa

Jejku... Naprawdę dawno tu nie zaglądałam >.<
Ale co się będę rozpisywać na ten temat, w końcu, kto chciałby czytać czemu tak długo nie pisałam?
A nawet jeśli bym napisała, to by mi to tak dużo zajęło, że nikt by tego całego nie przeczytał.

Miecze, na żywo nie są aż tak ciemne:

A to miał być słonecznik >.< 

No i po tylu latach użytkowania aparatu, dopiero dowiedziałam się jak się datę wyłącza...
Tak wiem, jestem... jestem... no właśnie, jaka?

ancymoncia

3 komentarze:

  1. Fajne ;) Sądzę, że słonecznik wyszedłby ci lepiej, gdybyś te płatki poprzyklejała pod tym środkiem :D Taka moja sugestia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zobaczę jak będzie wyglądał robiąc go tak jak ty mówisz. Potem postaram się jego zdjęcie wrzucić :-)

      Usuń
  2. Świetny blog :D
    Zapraszam do mnie :) też lepie z modeliny
    sweetjewelry301.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)