poniedziałek, 25 lutego 2013

Pralinki serca

Nie mam nawet kiedy cokolwiek zrobić (oczywiście czas na lepienie zawsze się znajdzie ;)) po szkolę piszę z koleżankami, a późnymi wieczorami robię lekcje...
Trzeba by zmienić trochę kolejność... nie sądzicie?
Może wreszcie bym się wyspała XD
Ale, ale... przechodząc już do tematu pralinek
ostatnio ulepiłam takie cosie, ale nie miałam pomysłu jak je ozdobić, więc zostawiłam je takie jakie były.
Ale coś mi to nie pasuje... Doradzicie mi coś?



ancymoncia

4 komentarze:

  1. ale estetyczne, ja mam z tym problem XD pierwszy raz jestem na twoim blogu ^^ Jeśli chodzi o spotkanie na razie postawiłysmy na Warszawę ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne ;) takie proste, ale urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to zrobiłaś? takie równiutkie^_^
    !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama odgryzłaś?xD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)