sobota, 9 lutego 2013

Totoro

Miałam tyle planów na dzisiaj...
Chciałam przeczytać książkę, zrobić porządek w folderach, ulepić coś, itp...
Książki nawet nie tknęłam, do folderów nie zajrzałam, przynajmniej coś tam ulepiłam.
Sobota tak szybko już minęła, jeszcze niedziela i szkoła :/
No ale cóż, jednym się ferie kończą, drugim zaczynają. 

Nie  mogłam znaleźć zdjęć miśków (jak już wspominałam miałam zrobić porządek w folderach, bo nic nie można w nich znaleźć), więc wrzucam coś innego, Totoro.


Muszę przyznać, że trudno mi go było zrobić takiego małego (no dobra 3 cm to wcale nie tak mało), więc jest trochę krzywy, mam nadzieję, że mi to wybaczycie :-)


ancymoncia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)