poniedziałek, 11 marca 2013

Księżyc

Sorki za wczoraj, aparat odmówił mi współpracy :/
Dzisiaj się jeszcze dodatkowo rozładował (pech jak nic), więc zmuszona jestem dać to czego nie byłam pewna czy dać, czy nie.



Policzcie kropki ;)
(wersja dla leniwych: 13, moja ulubiona, pechowa liczba :D)

Czuję, że powoli mnie choroba rozkłada, ale tym lepiej - 0 szkoły, cały dzień laptop i lepienie! 

<Jeszcze tylko 3 dni do moich urodzin, już się nie mogę doczekać! Sama sobię prezent wybierałam - modelina i dodatki. Postaram się porobić zdjecia ;)>
ancymoncia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)