czwartek, 28 marca 2013

Mała Mi

W końcu wolne!!!
Można się polenić... Ale zaraz po powrocie do szkoły czeka mnie (i innych szóstoklasistów) sprawdzian...
Jakoś specjalnie się nim nie przejmuję... 
Trzeba tylko poprawić ortografię i interpunkcję, a reszta pójdzie z górki :D
Na całe szczęście nigdzie nie wyjeżdżam na święta :)

A to znalazłam w odmętach mojego komputera - Mała Mi
Oglądaliście Muminki kiedy byliście mali? 
Muszę przyznać, że ja nie... :/
Nie przepadałam za nimi... Przez to teraz nie wiem czy bałabym się Buki czy nie :P


A to już tak z okazji zbliżającej się Wielkanocy :)

ancymoncia ;)

4 komentarze:

  1. Ja też nie lubiłam muminków ;/
    Ślicznie Ci wyszła, a co do testu życzę Ci powodzenia i napisania na max.punktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubiłam muminki ;) fajna ta Mała Mi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze to ona ma nos jak kartofel...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)