poniedziałek, 4 marca 2013

Nożyczki jako kolczyki :D

Powiedzcie mi jedno, czy tylko ja mam problem gdzie iść do gimnazjum? (Tak właściwie to w tym roku kończę 6 klasę) Najpierw byłam zdecydowana, a teraz już wcale nie wiem... Ech... Wy też miałyście/macie taki problem?
Ale mniejsza o to.
Dzisiaj chcę wam pokazać wyniki mojego nudzenia się :D
Jedyna rzecz pod ręką - nożyczki, oczywiście co powstało? 
Nożyczki z modeliny, ale co zrobić z jednymi? Nic. Więc dorobiłam 2 i powstały kolczyki :)


Pierwsze powstały te na zdjęciu po prawej. Z drugich nie jestem już tak zadowolona :/


ancymoncia

3 komentarze:

  1. Fajny pomysł;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka pomysl extra ale troche sie powyginaly ;P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)