piątek, 15 marca 2013

Świnki

Znowu świnki :D
Ale tym razem tylko pyszczki. 
Jutro mam imprezę urodzinową :/
Szkoda, że dla rodziny, wolałabym przyjaciółki zaprosić ;)
Wszyscy będą mi składać życzenia, a ja będę stała jak kołek obok nich i się głupkowato uśmiechać.
Kuzynka będzie chciała "lepić z Miką" -.- 
Jakby nie umiała powiedzieć mojego imienia...
Z chęcią polepiłabym sobie, ale może bez niej, no i nie z plasteliny.



A teraz będą kolorowe tła :)
Postaram się w ogóle nie dodawać zdjęć z czarnym, szarym i białym tłem :)
Chyba że na innym nie będzie chciało dobrze wyjść.

ancymoncia

3 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)