niedziela, 7 kwietnia 2013

Babeczki

Babeczki obfotografowane, tak że nie umiałam się zdecydować, które zdjęcia wstawić :D
Hmmm... Trochę ich sporo...










Wczoraj w końcu oglądałam Czerwonego Kapturka - Prawdziwą historię XD
Muszę przyznać, że jako film to mi się podobało, lecz jako wersja Czerwonego Kapturka - wcale. 
Moim zdaniem najfajniejsza była oczywiście babcia i ta wiewiórka (to była wiewiórka, tak?). 
Chodzi mi o to zwierzątko, które pomagało wilkowi i gadało tak baaardzo szybko.
Na całe szczęście Czerwonego Kapturka nigdy zbytnio nie lubiłam :P


ancymoncia

9 komentarzy:

  1. Świetne babeczki :D Wiewiórka, wiewiórka :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobała ci się historia Czerwonego Kapturka?
    GIŃ
    I nie fotografuj babeczek, na fb właź.
    To ci lepiej wyjdzie na zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne , ślicznie ci wychodzą masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne babeczki :)

    zapraszam na bloga o modelinie : saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)