sobota, 6 kwietnia 2013

Ciasto

Przed chwilą zrobiłam swoją pierwszą buteleczkę ^.^
W tej chwili się piecze.
W przeciągu kilku następnych dni na pewno się pojawi :D
Za miesiąc będę miała imieniny, a ja już teraz szukam czegoś na prezent :)
Nie będzie to takie jak na urodziny, na pewno skromniejsze.
Planuję poprosić o liquid.
Jeszcze parę dni temu miałam całkiem odmienne zdanie :D
Twierdziłam, że już magic jest lepszy od liquid >.<
Na całe szczęście teraz twierdzę już inaczej :)

Taak... A tu jakiś taki torcik... Nie jest on jakiś specjalny, ale ważne, że jest :)

Ps. Znacie jakiś film wart polecenia?
Mam oglądać go razem z mamą i babcią, więc powinien być w miarę normalny >.<


ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Tort śliczny a co do filmu, niestety nie wiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny^^Może och ,życie leci dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W miarę normalny?
    To możesz spokojnie obejrzeć Parade's End .

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tort ;D Filmów za bardzo nie oglądam - ograniczam się do tych telewizyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)