czwartek, 25 kwietnia 2013

Gofr z truskawkami

Moja koleżanka wyjechała dzisiaj do Paryża...
Muszę przyznać, że trochę jej zazdroszczę, ale mam nadzieję, że będzie się tam świetnie bawić :*

Nasza klasa organizuje apel z okazji 3 Maja...
Na jutro muszę się nauczyć roli -.-
Nie ukrywam, że mi się nie chce...

A właśnie! Przypomniało mi się o jednym. 
Ciekawa jestem czy ktoś kto odwiedza mojego bloga pisał teraz egzaminy? Jest tu ktoś taki? 

Wow... Udało mi się jako tako rozpisać... To naprawdę dla mnie wyczyn...
No cóż, przejdźmy do zdjęć ;)



I kilka zdjęć z mojej (no.. moich rodziców :D ) działki.
Na pierwszy rzut - krokusy



ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Śliczny gofr :3 Z czego polewa? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa.
    Rozpisałaś się.
    I jest takie genialne zdjęcie, o biały kawałek i mordę za dużo, ale to zdjęcie jest mega :3
    http://24.media.tumblr.com/ea5722e9144c9c3bad68d694d71be17e/tumblr_mlsnc2QCU61s9bg3co1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza praca, a krokusy genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)