środa, 3 kwietnia 2013

Liebster Blog

Otrzymałam wyróżnienie od Megi
Bardzo dziękuję :D

Pytania:
1.Ulubiona piosenka?
Nie mam :/
2.Gdzie chciałabyś pojechać?
Do Japonii!
3.Ulubiony kolor?
Fiolet ^.^
4.Czemu założyłaś bloga?
Tak jakoś wyszło... Jak dobrze pamiętam przyczyniła się do tego moja koleżanka :)
5.Co lubisz robić najbardziej?
Czytać, oglądać anime, no i lepić oczywiście :)
6.Ulubiony owoc?
Maliny i truskawki :)
7.Ulubiona książka?
Nie każ mi wybierać!
Ale tak ogólnie podoba mi się seria "Ulysses Moore" i "Władca Czasu"
8.Ulubiony przedmiot w szkole?
W-f
9.Czy lubisz rysować?
Średnio.
10.Masz jakieś zwierzę?
Jak na razie nie.
11.Tymbark czy frugo?
Frugo!


Moje pytania:
1.Ulubiony film?
2.Wolisz owoce czy warzywa?
3.Ulubiony serial?
4.Co robisz zaraz po powrocie do domu?
5.Malujesz paznokcie?
6.Lubisz czytać?
7.Jakie chciałabyś mieć zwierzę?
8.Wolisz oglądać filmy w kinie czy przed telewizorem?
9.Masz rodzeństwo?
10.Umiesz pływać?11.
Lubisz słodycze? Jakie najbardziej? 

:D
Ja nominuje:
Cynamonowa365
myself
raspberry_smile
Modeliniaczka
modeliniarka
Cosiaa
Noellena
Olikasa
Frukolitkaa
vanili
bezimienna


:)
ancymoncia


6 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji i dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi :) dzięki za nominację ale byłam nominowana już kilka razy i.....sama rozumiesz, głupio dodawać kolejny post z nominacją ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze nagrywam Filmiki.; D
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! : )

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)