sobota, 27 kwietnia 2013

Liebster Blog




Zostałam nominowana przez mysterious girl, za co jej oczywiście bardziej dziękuję :)
Ulubiony sport ?
Siatkówka i koszykówka

Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Do Grecji, na wyspę Rodos

Jaki jest twój ulubiony film?
Hm... Lubię dużo filmów... Trudno wybrać ulubiony

Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Ogólnie nie słucham muzyki :P

Jakie są twoje hobby?
Lepienie z modeliny ^.^

Ulubiony kolor?
Fioletowy

Co cię skłoniło do założenia bloga?
Jak ja nie lubię tego pytania... Nie wiem co na nie odpowiedzieć. Koleżanka mnie namówiła... I potem tak jakoś samo wyszło :D

Co  masz zawsze przy sobie?
Chusteczki XD

Jakie jest twoje ulubione zwierzę ?
Delfin

Co robisz w wolnym czasie?
Gram na kompie, oglądam anime, lepię z modeliny, piszę ze znajomymi

Czy twoi znajomi / rodzina wiedzą o twoim blogu?
Znajomi tak, nawet czasem komentują, rodzina coś tam wie :P


Ja nominuje:


Moje pytania:
1. Kim byś chciała być w przyszłości?
2. Masz rodzeństwo? A jeśli nie masz to czy chciałabyś mieć?
3. Kiedy masz urodziny?
4. Ulubiony serial?
5. Co lubisz jeść na obiad?
6. Masz jakieś rośliny w pokoju?
7. Lubisz śpiewać/tańczyć?
8. Uprawiasz jakiś sport?
9. Umiesz pływać?
10. Co Ci się ostatnio śniło?
11. Co lubisz robić?
 
ancymoncia




1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)