niedziela, 28 kwietnia 2013

The Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award przez Cynamonowa.
Pierwszy raz się na to natknęłam.
Polega to na tym, że pisze się o sobie 7 faktów i nominuje blogi.
Cynamonowa napisała, że nominuje się 10 blogów, 
ja jednak poszperałam po internecie, a tam znalazłam różne wersje.
Najwięcej osób nominowało 7 blogów. 
A więc i ja postanowiłam nominować tylko 7 blogów.
Dobrze, a więc zaczynam:

1. Uwielbiam pływać, mogłabym siedzieć w wodzie cały czas.
2. Pochodzę i mieszkam we Wrocławiu :D
3. Jestem jedynaczką.
4. W przyszłości chciałabym być architektem (choć wiem, że i tak mi się to nie uda XD)
5. Nie umiem robić fikołków.
6. Jak na razie miałam 2 zwierzątka (rybkę i chomika), staram się teraz o 3 ;)
7. Uwielbiam czytać.

A ja nominuję:


 Ps. O co chodzi z tym bloglovin? Ostatnimi czasy dość dużo blogów to dodaje. Nie rozumiem po co?

ancymoncia

7 komentarzy:

  1. Jeśli dobrze pamiętam to blogspot ma usunąć obserwatorów, a to bloglovin ma nam to zastąpić.
    Ale nie polegaj na mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To prawda. Szkoda że nie bd obserwatorów

      Usuń
  2. no ja też o tym słyszałam, gdzieś czytałam, że właśnie blogger ma usunąć listę obserwowanych blogów, więc blogerki zakładają tam konto, aby nie utracić tego, co obserwowały dotychczas xD
    Dzięki za nominację:)
    Silikon kupiłam w Brico Marshe (nie wiem czy dobrze napisałam) kosztował8 zł, produkowany przez firmę Go/On coś takiego xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to jest to.
    Już mam zainstalowane, fajny patent. Daje ci powiadomienie jak jest nowy wpis i możesz przeglądać blogi jeden po drugim za pomocą zwykłego kliknięcia na strzałkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje , ja też nie wiem o co chodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie umiem robić przewrotów chociaż wychodzą coraz lepiej;)
    Też niewiem co ten bloglovin!!!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)