piątek, 26 kwietnia 2013

Wafelki serduszka

Zrobiłam im na prawdę masę zdjęć na przeróżnych tłach 
ale tylko na tym jednym widać kolor najbardziej zbliżony do oryginalnego. 
Chciałam zrobić ten niby lukier mniej przeźroczysty ale nie wyszło :/
Wzorek odcisnęłam z foremki, którą zrobiłam już jakiś czas temu.
Jeśli chcecie mogę ją pokazać.
Sposobu robienia pokazywać nie będę, bo na innych blogach jest ich sporo.


Mam się uczyć do konkursu, ale oczywiście leniuchowanie, lepienie i pisanie z przyjaciółmi lepsze :D

ancymoncia

5 komentarzy:

  1. O, jakie one śliczne ! :D Polewa jest idealna c:

    Zostałaś wyróżniona w The Versatile Blogger Award c:

    http://cynamonowy-swiat365.blogspot.com/2013/04/the-versatile-blogger-award-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Dosłownie przed chwilką to zauważyłam XD

      Usuń
  2. dzieki za komentarz i rade i mam jeszcze jedno pytanie. jak usunac weryfikacje obrazkowa?
    juz dodaje do obser. i licze na to samo:-)
    a wafelji sliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! Zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)