poniedziałek, 6 maja 2013

Ciasteczkowe potwory

Szkoda, że majówka się już skończyła... W dodatku pogoda też niezbyt dopisywała :/
Oczywiście przez te kilka dni przyzwyczaiłam się do wstawania dość późno. 
I oczywiście dzisiejszy poranek to była męczarnia...
Oczywiście spóźniłam się na pierwszą lekcje, ale to tylko wychowawcza :P

No i ostatnio miałam faze na ciasteczkowe potworki ^.^
Robiłam je troszeczkę inaczej, bo z okruszkami w paszczy.
Widziałam już z samymi okruszkami i samym ciastkiem, ale jeszcze nigdy nie natrafiłam na takie z obydwoma. 

Co myślicie? Tylko szczerze :)

ancymoncia

3 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)