środa, 1 maja 2013

Donut

Zawsze mam problem czy to jest "donut" czy "donat".
Jeśli napisałam lub napiszę błędnie to mnie poprawcie :)




No tak... W końcu zaczęła się majówka ^.^
I tak pewnie spędzę ją przed komputerem... 
Ewentualnie przed książką, niestety lekturą :/
"Robinson Kruzoe" - byłam pewna że Kruzoe piszę się przez "c"...
No ale cóż, w książce jest inaczej...
Pani kazała nam czytać od bodajże 80 strony... 
Ale ja nie rozumiem jak można zacząć czytać od środka, a nie od początku.
Tak więc jestem skazana na całą...
Rzadko jakaś lektura przypada mi do gustu, oczywiście są jakieś wyjątki, ale jest ich niewiele.



ancymoncia

4 komentarze:

  1. Fajny pączek. c: Ja nie czytałam tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny donut/donat xd Sama też nie wiem jak się poprawnie pisze xdd
    Hmm po prostu pączek z dziurą w środku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten donut, a książki nie czytałam w całości, ale kiedyś miałam okazję przeczytać kilka fragmentów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Donut i bardzo ładny Ci wyszedł:-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)