środa, 8 maja 2013

Kawałki tortu jako kolczyki

Jeśli trzymaliście za mnie kciuki to wielkie dzięki! :*
Jeśli nie to trudno.
Łatwy to on nie był, ale mam nadzieję, że będzie dobrze.
Jutro znowu idę na konkurs (wiem, wiem... dużo tego...)
Ale na nim mi aż tak nie zależy... Powinnam się nauczyć nauczyć... 37 dat o.O
Ale już nie będę przynudzać moimi konkursami i w końcu pokażę torciki :)


Ps. Parę dni temu miałam imieniny (4 maja) i dostałam fimo liquid. A więc niedługo zobaczycie moją pierwszą pracę ;)

ancymoncia

3 komentarze:

  1. 37 zbitek cyfr i wydarzenie. Przecież to nie jest trudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny torcik ;)
    wolę się uczyć dat niż pojęć xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Torciki są urocze! :D
    Ja nie lubię uczyć się dat, już wolę różne definicje i pojęcia c:

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)