piątek, 31 maja 2013

Lody

Ostatnio zaczęłam oglądać Supernatural. Muszę przyznać, że nie myślałam, że aż tak bardzo mi się spodoba i tak mnie wciągnie :D
A podczas oglądania zaczęłam wycinać wydrukowane wcześniej etykietki itp.
Teraz bawię się w robienie Frugo.
Większość osób już daaawno z tym skończyła, a ja zaczynam XD
<W tej chwili robię korek do czarnego Frugo>

A te lody zrobiłam już jakiś czas temu, a dzisiaj miałam pokazać coś zupełnie innego, ale tata zabrał mi aparat :/
Te kolczyki nie wyglądają może najlepiej, ale mi się podobają :)
I jak ktoś jest ciekawy jak są zrobione to od razu powiem.
Różek, jak widać, odciśnięty wzór i zwinięty.
Natomiast góra to modelina zmieszana z Magickiem.
Robiłam już wcześniej podobne kolczyki, ale jak dobrze pamiętam, tamte wyszły lepsze.
Już więcej prób z takimi kolczykami raczej nie będzie.


A kamieniczki już wszystkie skończyłam :)
Dzisiaj jeszcze je wypiekę i mam nadzieję, że uda mi się zrobić im zdjęcia.

ancymoncia

5 komentarzy:

  1. śliczne lody.. C: może to dziwne, ale ja jeszcze (od lipca tamtego roku) nie robiłam frugo ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie widzę w tym nic dziwnego. Kiedyś wszyscy robili Frugo, bo było popularne, a jak przestało, wszyscy po prostu przestali. Takie mam przynajmniej zdanie.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)