sobota, 25 maja 2013

Wycieczka

Wczoraj wróciłam z wycieczki klasowej, ale byłam zbyt zmęczona aby napisać posta  >.<
A że jeszcze nie zrobiłam zdjęć modelinowym rzeczą, pokażę Wam zdjęcia z tej właśnie wycieczki :)

Pobudka o 5.15
Zbiórka 5.50
Wyjazd 6.00
Cieszę się, że mieszkam blisko szkoły i nie musiałam wstawać o czwartej...
Pierwszym miejscem, które odwiedziliśmy było Zakopane.
Najpierw poszliśmy na cmentarz gdzie spoczywa m.in. Kazimierz Przerwa Tetmajer i Kornel Makuszyński. 
Ale tam nawet nie chciało mi się aparatu wyciągać, a w dodatku padało :/
Potem wjechaliśmy na Gubałówkę. <tu zaczynają się pierwsze zdjęcia> 

Widok na Zakopane z Gubałówki

Potem poszliśmy na Krupówki.
Mieliśmy sobie kupić jakieś pamiątki, ale ja zamiast szukać pamiątek robiłam zdjęcia bańką mydlanym.


Następnego dnia zwiedzaliśmy Kraków.

Najpierw Kościół Mariacki 

Potem Wawel


Potem weszliśmy zobaczyć Dzwon Zygmunta.
Wszystko pięknie, widoki również, tylko schody tak strome...
A ja w dodatku mam lęk wysokości :'(



Potem poszliśmy zobaczyć smoka.
Próbowałam zrobić mu zdjęcie kiedy zieje ogniem, ale wyszły mi tylko takie dwa.


Potem zachwycałam się drzewem XD
Dalej nie wiem co to za drzewo... Oświeci mnie ktoś?

Następnego dnia pojechaliśmy do Wieliczki.
Ale stamtąd mam niewiele zdjęć, bo dla mojego aparatu było za ciemno :(
Tylko żyrandol... W dodatku nie obrócone zdjęcie... No już trudno.

Tak więc jutro już powinien pojawić się modelinowy post. A ja gratuluje wszystkim którzy przeczytali moje wypociny :) 
<No... Aż tak dużo tego nie ma>


ancymoncia

2 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)