czwartek, 11 lipca 2013

Ciastka + zdjęcia z ZOO

Na ciastku po prawej widać moje pierwsze zmagania z suchymi pastelami >.<


+ Bonusik

Dzisiaj byłam w ZOO i chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć.

Uwielbiam ptaszarnię. Nad głowami latają ptaki, pięknie ćwierkają, a robiąc zdjęcia nie przeszkadza odbijające się w szybie światło. No i zawsze jest tam tylko parę ludzi. Nigdy nie ma tłumów. 
A ptaki nawet nie boją się podlecieć blisko ludzi.



No i udało mi się załapać na karmienie żółwi.
Dawałam mu sałatę, czy tam kapustę (nie rozróżniłam >.<)


I piękna jaszczurka :D

Kolejny ptak z ptaszarni.
Kiedy szłam w jego stronę on zerwał się do lotu i prawie na mnie wpadł :D

I jeszcze jedna piękna jaszczurka :)

Udało mi się nawet trafić na karmienie słoni. 



Najbardziej urzekły mnie żółwie, ptaki i jaszczurki.
Ale następnym razem chciałabym dłużej posiedzieć w ptaszarni. 
Jest tam po prostu świetnie, a w dodatku można zrobić wspaniałe zdjęcia :D


ancymoncia

4 komentarze:

  1. Świetne ciacha ♥Rewelacyjne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciastka są śliczne, a te zdjęcia... no cuda! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciacha oraz zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Slodkie te ciastka^^
    I zwierzaki rowniez!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)