piątek, 5 lipca 2013

Zawieszka do kluczy z Fullmetal Alchemist

Ciekawa jestem czy ktoś, kto odwiedza mojego bloga ogląda anime.
A może są tu jacyś otaku? (od razu link do wikipedii podaję, gdyby ktoś nie wiedział kim jest otaku)

Ostatnio skończyłam oglądać Fullmetal Alchemist.
Rysować nie umiem, a bardzo chciałam mieć coś co będzie mi przypominać o tym anime.
Wpadłam na pomysł ulepienia sobie Eda.
Potem do tego dolepiłam krzyż z wężem, który Ed miał na pelerynie. Niedawno dowiedziałam się, że ten wąż to symbol alchemii. Nie wiem jednak czy to prawda.
(Tak na marginesie, Ed miał czerwoną pelerynę, dlatego wybrałam czerwone tło)
I jeszcze kaboszon z kręgiem transmutacyjnym.
I tak powstała ta zawieszka do kluczy :D



To jest dopiero pierwsza zawieszka z czterech, gdyż spodobało mi się lepienie postaci z anime.
Potem już zaczęłam lepić same głowy postaci, bez całej reszty. 
Tyle mi wystarczy, aby zapamiętać świetne anime :)

Przez parę dni będę je jeszcze pokazywać.

Aha! I jeszcze naprawdę polecam obejrzeć Fullmetal Alchemist, osobą, które tego jeszcze nie zrobiły ;)

Ancymoncia

2 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)