czwartek, 29 sierpnia 2013

Babeczki


Niedawno wróciłam z empiku i w końcu mam te kolory Fimo, których mi najbardziej brakowało.
A kiedy wróciłam do domu czekała na mnie paczka ze Świata Koralików.
A w niej:


W końcu mam swój pierwszy zestaw narzędzi. Dotychczas używałam takich rzeczy jak wykałaczki, pędzle itp... Szczerze wątpię, że dzięki tym narzędziom przestanę używać takich domowych rzeczy. Ale cóż.

 Ja tu tak się chwalę, że prawie zapomniałabym o tytułowych babeczkach :D
Oto i one

Aha. I wiem w której będę klasie w gimnazjum. Ib.
I teraz najlepsze. Liczba osób. W klasie będę miała... 13 osób XD



Ancymoncia

10 komentarzy:

  1. Fajne babeczki♥Widziałam te narzędzia i mam bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. !3 serio? xD
    U mnie jest 24xD
    Fajne babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne babeczki, u mnie w klasie jest 29 osób xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super babeczki! ja swój zestaw do modeliny znalazłam na drugim końcu Polski jak byłam na urolpie. Za 7 złoty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jest 13 tylko że Ic, druga babeczka najładniejsza, i super te niby "opakowania" od spodu. Pozdrawiam Monczi
    http://vaiose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne babeczki! ja jestem w najliczniejszej klasie w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam w klasie B :)) A teraz będę w A :D
    Bardzo fajne modeliniaki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem w C i mam 26 osób w klasie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. AAA i zapraszam do obserwacji mojego bloga : saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)