wtorek, 20 sierpnia 2013

Nominacja


Na wstępie napiszę, że kilka dni temu mojego laptopa diabli wzięli i właśnie dlatego posta dodaję dopiero teraz.

A więc zostałam nominowana przez Crayon. Oczywiście bardzo za to dziękuję ;)



Pytania od Crayon:



1. Jakie jest twoje hobby?
Lepienie z modeliny :D


2. Ile godzin dziennie starasz się poświęcać na swoje hobby?
To zależy od tego ile mam czasu. Ale staram się jak najwięcej.


3. Czy masz jakieś marzenie, z którego zrezygnowałaś?
Jak byłam mała to chciałam być piosenkarką (XD), zrezygnowałam z niego po tym jak usłyszałam jak śpiewam.


4. Jaki kraj chciałabyś najbardziej odwiedzić?
Marzy mi się podróż do Japonii.


5. Masz jakiegoś pupila?
Niestety nie. Jeszcze nie.


6. Jesteś osobą nieśmiałą czy pewną siebie?
Różnie... Zależy czego potrzebuję. Jeśli nie muszę to jestem nieśmiała. Ale jak już muszę to jestem pewna siebie.

7. Włosy rozpuszczone, kucyk czy kok ? :)
Najczęściej rozpuszczone, choć czasem kucyk.


8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lubię lato i zimę.


9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Albo lepić albo oglądać anime.


10. Uprawiasz jakiś sport ? :)
Tylko na w-fie.


11. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?
Jejku... Trudne pytanie. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale pierwsze co mi do głowy przychodzi to rodzina. 

A ja nominuję:

Moje pytania:

1. Jaki rodzaj biżuterii lubisz nosić?
2. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie?
3. Twój ulubiony film?
4. Jaki serial aktualnie oglądasz?
5. Jak długo prowadzisz bloga?
6. Jak masz na drugie imię?
7. Co lubisz robić, kiedy jesteś sama w domu?
8. Co lubisz jeść na obiad?
9. Ulubiony kolor?
10. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
11. Masz rodzeństwo? 

Ancymoncia 

6 komentarzy:

  1. Masz boskiego bloga ^^ Pięknie lepisz. Obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez cie nominowalam^^
    Szczeguly u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne odpowiedzi, co do trzeciego ja tez tak miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, ale już raczej nie biorę udziału w Liebster blog. c;

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)