środa, 20 listopada 2013

Bransoletka

Dawno nie pisałam, ale miałam ku temu powody. 
Po pierwsze w naszej szkole organizowane są dni europejskie i każdej klasie przydziela się kraj i dana trzeba jakoś przedstawić ten kraj. Najpierw trzeba jakoś go pokazać na występie, a potem na straganie z informacjami, rysunkami, potrawami charakterystycznymi dla kraju. Moja klasa dostała Chorwację, zupełnie nowy kraj w Unii, więc niezbyt wiedzieliśmy co mamy zrobić. Coś w końcu udało się wymyślić lecz jeszcze nie jest wszystko gotowe, a mamy czas tylko do poniedziałku :/
W dodatku jestem chora i trochę mnie męczy to, że nie mogę pomóc klasie, tylko leżę cały dzień w łóżku... 
I właśnie to jest drugim powodem.
Nienawidzę być chora i nic nie robić... To jest strasznie nudne...
Dzisiaj leżąc przeczytałam dwie książki... Dopiero przed chwilą dosiadłam się do laptopa.


Dalej próbuję lepić świąteczne wzory, ale coś dalej kiepsko mi to idzie >.<
Z chęcią usłyszę jakieś propozycje lub pomysły.

I jeszcze piosenka. Zmieniamy klimaty, tym razem... k-pop
(wiem, że pewnie mało wie co to jest, ale posłuchacie, zobaczycie ;) )


Ancymoncia

10 komentarzy:

  1. Może jakąś skarpetę świąteczną, czapkę Mikołaja lub Elfów albo buciki z dzwoneczkami, płatek śniegu, renifera...nie wiem czy coś pomogłam :P Uwielbiam azjatycką muzykę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pomogłaś i to jak :D
      I cieszy mnie też to, że ktoś zna i lubi ten rodzaj muzyki, pewnie niedługo pojawi się go więcej ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna bransoletka. :3
    Ja K-pop znam wyłącznie dzięki Ankyl. Całkiem nieźle brzmi ta piosenka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym tylko wiedziała wcześniej, że masz Chorwację... Pomogłabym Ci! Byłam tam 7 razy :D Tam jest cudownie ^^
    A bransoletka... Słodziutka! Frugo mnie urzekło :3 Jeśli chodzi o hamburgera i jabłko... MISTRZOSTWO!

    Wpadniesz do mnie i skomentujesz? Byłoby mi bardzo miło!
    http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia,potrzebna nam jesteś :)
    Świetna bransoletka,tak troche mieszanka różnych rzeczy,ale ładnie wszystko wyszło :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka całkiem fajna.
    A co do muzyki to...asdesfrgvjbdjskfjbksfsadkjbf kocham B.A.P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)