czwartek, 30 stycznia 2014

Roztopiony bałwanek

Taka prawdziwa zima w prawdzie dopiero się rozpoczęła, ale w moim małym świecie, w mojej głowie już topnieją bałwany xD
I tu oto taki jeden zachowany i wepchnięty do butelki :)


Zamiast pisać posta powinnam się raczej uczyć do jutrzejszego sprawdzianu z matmy >.<
Na całe szczęście proste tematy, tylko kilka rzeczy do powtórzenia ^.^

I teraz macie coś co dziś mi umila dzień ^.^




Ancymoncia

niedziela, 26 stycznia 2014

Naszyjnik z różą Małego Księcia

Zaraz zabieram się za wstawianie walentynkowych nowości na Srebrną Agrafkę.
Ale jeszcze przed tym pokażę Wam naszyjnik z którego jestem strasznie dumna ^.^
Otóż jest to buteleczka, w środku której zamknięto różę z Małego Księcia :)


Jeśli ktoś jest chętny to można ją kupić tutaj


W piątek byliśmy z klasą w Multicentrum i trochę się nasłuchaliśmy o "Architekturze wielkich miast".
Potem dostaliśmy instrukcje jak zbudować jakąś budowle z klocków.
Ja z koleżankami budowałam Big Ben.
Wyszło nam takie coś:
Mam nadzieję, że choć trochę podobne XD
Jeszcze wskazówki się kręciły :3

Post miał być króciutki, a tak troszkę się przedłużył :P

Jeszcze piosenka Rise zespołu Skillet - posłuchajcie jej, bo warto :)


Ancymoncia

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Kolczyki ciastka ze śnieżynką

Hej!
Co tam u Was? 
Niektórzy pewnie mają już ferie :P Ja muszę jeszcze trochę poczekać, aż do 17 lutego -.-
Ostatnio kombinuję już co nieco z Walentynkami :)
Mimo, że sama za tym świętem nie przepadam to biżuterię walentynkową lubię.

A tak jeszcze w klimatach świątecznych ciastka z płatkiem śniegu.


Niedługo pewnie dodam je też na srebrną agrafkę, ale teraz już raczej powinnam iść spać.
Dobranoc ;)

I ponownie zagości tu piosenka B.A.P :3
Tym razem One Shot - właściwie to dzięki tej piosence zaczęłam się interesować zespołem :)



Ancymoncia

czwartek, 16 stycznia 2014

Kolczyki sztyfty - ostrokrzew

Koniec semestru, jak tam u Was? Wszytko pozaliczane? Oceny wystawione?
U mnie raczej było spokojnie, zresztą na razie to tylko półrocze.

A tu jeszcze kolczyki z ostrokrzewem. 
Mi tam się one podobają. Na uszach też fajnie wyglądają :)

I moja ulubiona piosenka zespołu One Ok Rock :)
Mogę jej słuchać w kółko.


Ancymoncia

niedziela, 12 stycznia 2014

Naszyjnik z babeczką - aniołkiem

Babeczka aniołek. 
Co tu więcej pisać.
Jutro idę z klasą do Teatru Polskiego, więc nie mamy lekcji, tylko jedną historię ^.^ i kartkówkę...

A jakąś chwile temu zobaczyłam 4 członków B.A.P tańczących z sukienkach XD
<filmik na dole>

Trzeba było widzieć moją minę XD
Dzisiaj zamiast piosenki macie to.
Ancymoncia

czwartek, 9 stycznia 2014

Naszyjnik aniołek

Post tak na szybko, bo muszę jeszcze napisać rozprawkę i przygotować się do przedstawienia tułaczki Odyseusza w klasie. Mamy gotową mapę, a ja będę musiała wszystko po kolei opowiedzieć...
I jeszcze jutro mam konkurs chemiczny... Powinnam coś przeczytać.
Nie mam pojęcia kiedy ja na to wszystko znajdę czas T.T

A aniołek powstał w dużej mierze dzięki temu tutorialowi.
Nie jest to idealna kopia, ale pomysł jednak nie mój, więc nie będę go sobie przywłaszczać :P



A ja już znikam i zabieram się za polski... Ech... :(

Następny post już raczej będzie wraz z piosenką ;)


Ancymoncia

niedziela, 5 stycznia 2014

Naszyjnik z płatkiem śniegu

Wycinając tego płatka śniegu wystawiłam swoją cierpliwość na nie małą próbę...
O dziwo udało mi się wyciąć go całego i nawet dobrze wyglądającego :D


Naszyjnik można dostać na Srebrnej Agrafce pod tym linkiem.

Ancymoncia