poniedziałek, 20 stycznia 2014

Kolczyki ciastka ze śnieżynką

Hej!
Co tam u Was? 
Niektórzy pewnie mają już ferie :P Ja muszę jeszcze trochę poczekać, aż do 17 lutego -.-
Ostatnio kombinuję już co nieco z Walentynkami :)
Mimo, że sama za tym świętem nie przepadam to biżuterię walentynkową lubię.

A tak jeszcze w klimatach świątecznych ciastka z płatkiem śniegu.


Niedługo pewnie dodam je też na srebrną agrafkę, ale teraz już raczej powinnam iść spać.
Dobranoc ;)

I ponownie zagości tu piosenka B.A.P :3
Tym razem One Shot - właściwie to dzięki tej piosence zaczęłam się interesować zespołem :)



Ancymoncia

8 komentarzy:

  1. Ja też czekam do 17 lutego ;p
    Co do kolczyków - śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ferie też dopiero 17 lutego się zaczną :( kolczyki świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, takie tematyczne kolczyki! :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. Ja niestety nie zdążyłam zrobić nic świątecznego. W przyszłym roku zrobię mnóstwo śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)