czwartek, 9 stycznia 2014

Naszyjnik aniołek

Post tak na szybko, bo muszę jeszcze napisać rozprawkę i przygotować się do przedstawienia tułaczki Odyseusza w klasie. Mamy gotową mapę, a ja będę musiała wszystko po kolei opowiedzieć...
I jeszcze jutro mam konkurs chemiczny... Powinnam coś przeczytać.
Nie mam pojęcia kiedy ja na to wszystko znajdę czas T.T

A aniołek powstał w dużej mierze dzięki temu tutorialowi.
Nie jest to idealna kopia, ale pomysł jednak nie mój, więc nie będę go sobie przywłaszczać :P



A ja już znikam i zabieram się za polski... Ech... :(

Następny post już raczej będzie wraz z piosenką ;)


Ancymoncia

4 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)