poniedziałek, 24 lutego 2014

Ciasta

Dotrzymuję słowa i dodaję kolejnego posta ;)
Został mi jeszcze tylko tydzień ferii :(
Mogłyby one jednak trwać jeszcze dłużej...
Ale tak myślą chyba wszyscy, którzy się uczą :D

Wydaję mi się, że wspominałam w którymś tam poście o tym, że lepię kawałki tortu.
Pisałam też, że wzorowane one były na filmiku na YouTubie.
Dokładniej mówiąc na tym filmiku. 
(Tak właściwie zobaczcie sobie cały kanał tej dziewczyny, bo tworzy ona naprawdę niesamowite rzeczy!)

No i ulepiłam pierwsze ciastko (trzecie od prawej, to z malinką).
Ale wiadomo, że na jednym ciastku skończyć nie mogłam.
Powstało potem jeszcze 5 innych ciast.

No to teraz zdjęcia:



No i jako, że miałam dość dobre światło mogłam pobawić się ze zbliżeniami :)

Obfotografowałam je chyba ze wszystkich stron ;)



Niestety słońce szybko schowało mi się za budynek naprzeciwko.
Przez to udało mi się zrobić tylko jeszcze jedno zdjęcie innemu torcikowi :(


I znowu k-pop :D
Tym razem BTS z piosenką N.O.



Ancymoncia

+ To już 200 post! Yay! ^.^

3 komentarze:

  1. O rany, rany! *-*
    Nawet nie wiesz jak uwielbiam torciki z modeliny :3 (tak, to mój ulubiony motyw :3)
    Zazdroszczę, że nie potrafię takich ulepić. (mimo iż słyszałam, że są proste w ulepieniu), ale brak mi materiałów :/
    Gratuluję dwusetnego posta! :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)