niedziela, 23 lutego 2014

Delfin

Tak wiem... Strasznie długo nie pisałam. Ile to minęło od ostatniego posta?  Och... 21 dni. 
Miałam napisać jak zaczną mi się ferie, a one trwają już sobie tydzień, a ja jak nic nie napisałam, tak nic nie piszę...
Ale teraz zrobiłam parę zdjęć w dość dobrym świetle, więc na kilka dni może wystarczy ;P
Jeszcze dziś spróbuję przygotować parę postów, może wtedy nie będę tak bloga zaniedbywać XD
No ale już skończę z tym pisaniem i pokażę Wam tytułowego delfina.

Sam pomysł wziął się z mojej figurki, która stoi u mnie na biurku sama nie wiem po co.
No i tak jakoś powstały 3 delfinki XD
Aż 3, bo żaden nie chciał wyjść tak jak ja chciałam... :/
W końcu jednak uznałam, że najlepszy jest pierwszy (jak to zawsze bywa - robię kilka, a pierwszy i tak okazuje się najlepszy...) i z niego zrobiłam naszyjnik.





I piosenka, którą ostatnio cały czas słucham i nucę.
Wczytajcie się w tekst :)



Ancymoncia

5 komentarzy:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)