środa, 26 lutego 2014

Kolczyki torciki :3


Dzisiaj od rana (czyli dla mnie od ok. 12 XD) słucham muzyki i lepię torciki :P
Nie powiem - cudowne zajęcie, tylko ostatnio zrobiłam się zbyt szczegółowa >.<
Kiedy nie przykładałam aż tak dużej uwagi do detali praca szła szybciej i już po chwili miałam gotowy torcik. Teraz natomiast od tej 12 ulepiłam 6 torcików, w tym 2 w całości, a 4 inne tylko ozdobiłam o.O



Ale dzisiaj postanowiłam napisać posta jeszcze w dzień, a nie, jak to robiłam ostatnio, publikować posty po nocy >.<
No i dzisiaj czeka mnie jeszcze trochę pracy... 


Miałam porobić zdjęcia, ale słońce nie jest po mojej stronie, więc raczej z tego nici... :/
Może za to uda mi się wrzucić coś nowego na Srebrną Agrafkę.
No i chyba najważniejsze i najgorsze co mnie czeka... Razem z koleżankami mamy zrobić grę planszową na polski. Prawie wszystko już jest, tylko muszę to wydrukować, powycinać i takie tam. Ale za nic nie rozumiem co mam zrobić z czymś co wysłała mi koleżanka XD
Po prostu czarna magia... No i nawet nie chce mi się rozumieć.
No ale już koniec z moim ględzeniem (bo i tak nikomu nie będzie się chciało tego czytać >.<), przejdźmy do konkretów :3

Torciki jako kolczyki.


No i pewnie nie wspominałam, ale od jakiegoś czasu robię bransoletki makramą.
I przygotowuję już posta z nimi, bo stwierdziłam, że skoro to blog typowo modelinowy nie będę dodawać jednaj bransoletki w jednym poście tylko wszystkie na raz ;)
Muszę tylko jeszcze niektórym zrobić zdjęcia.

Skoro na blogu znaleźli się jacyś fani B.A.P to znajdą się pewnie i fani G-Dragona :)
Sama go jakoś specjalnie nie uwielbiam, ale akurat ta piosenka wpadła mi w ucho.



Ancymoncia

7 komentarzy:

  1. Przecież prostszej rzeczy ci nie mogłam dać.

    OdpowiedzUsuń
  2. G-dragon ♥ Też lubię tą piosenkę (:
    Cudne torciki ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, bardzo apetyczny torcik - pozwalam sobie na wrzucenie na fb 'modelina po polsku':-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, już chciałam pisać, aby podlinkować, ale widzę, że jest :)

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)