niedziela, 2 lutego 2014

Naszyjnik z sercem w kropki

Może uda mi się wytrzymać do ferii i nie zapuścić tego bloga :P
Nowych zdjęć jak na razie nie mam, ale w zapasie jeszcze są.
Ostatnio znalazłam taki cudowny kanał na YouTube z cudownymi rzeczami z modeliny.
Nawet ulepiłam torcik z tutorialu :3 (oczywiście, nie wyszedł tak jak ja bym chciała...)
Jak zrobię mu zdjęcia to od razu dam link do filmiku.

A tym czasem coś na Walentynki dla mnie :)
Różu i tym podobnych typowo walentynkowych kolorów nie lubię, więc serce dla mnie jest czarno białe.
Kropki są robione zwykłym lakierem do paznokci, więc nie wiem ile wytrzyma.


Porównywałam ostatnio stare posty z tymi z teraz... Różnica jest dość spora.
Nie tylko pod względem wyrobów, ale i pod względem pisania.
Kiedyś uważałam, że pisanie nie jest ważne tylko sama modelina, a teraz uważam, że pisanie jest tak samo ważne. (Widać to również po coraz to dłuższych postach ;) )

I piosenka :)

Uwielbiam słuchać jej na słuchawkach, a szczególnie początku.


Ancymoncia

7 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie wygląda. :D
    Przed chwilą słuchałam tej piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ♥♥Niestety jutro muszę do szkoły ,nie wiem jak wstanę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszko :) Kropki z lakieru raczej powinny się długo utrzymać... Po dłuższym czasie można zobaczyć różnicę w pisaniu postów czy w wyrobach... człowiek na każdym etapie życia musi się rozwijać i udoskonalać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że modelina często reaguje z lakierem do paznokci (wiem to już nawet z doświadczenia :/ ). I nie wiem czy z tym również.

      Usuń
  4. Piękny blog i wspaniałe prace, dlatego serdecznie zapraszam cię na nowo powstałej grupy:

    https://www.facebook.com/groups/260549510787216/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog i wspaniałe prace, dlatego serdecznie zapraszam cię na nowo powstałej grupy:

    https://www.facebook.com/groups/260549510787216/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)