poniedziałek, 24 marca 2014

Bransoletka

Nic mi się dzisiaj nie chce...
Jak tylko przyszłam do domu włączyłam sobie muzykę i tak siedziałam aż do teraz.
(No w tak zwanym międzyczasie jeszcze zjadłam obiad :P)
No ale cóż, kiedyś zrobić coś i tak będę musiała.
A że do lekcji mnie zbytnio nie ciągnie to przynajmniej zrobię coś pożytecznego i napiszę posta.
(I może wyjątkowo nawet się rozpiszę ;) )

A dzisiaj chcę Wam pokazać bransoletkę z babeczką, torcikiem i zawieszkami

I nawet zbliżenia na torcik i babeczkę są :3




A żeby post był jeszcze dłuższy (bo zbytnio to się nie rozpisałam :/) to i piosenkę dodam ;)
Oczywiście jak można było się spodziewać - Three Days Grace :D



Ancymoncia

3 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)