czwartek, 27 marca 2014

Bransoletka

Dorobiłam się dzisiaj bardzo ładnej 3 z niemieckiego.
Ale cóż, jak się nie uczyłam to nie mam co chcieć więcej ;P

Od paru dni notorycznie się nie wysypiam i nawet nie chce mi się lepić z modeliny :/
Oczywiście jest to tylko taki chwilowy zastój (za parę dni mi przejdzie :P).

Na całe szczęście mam jeszcze wiele niepokazanych prac :)
Teraz cieszę się, że jak miałam wenę to lepiłam ile wlezie >.<

No więc dzisiaj chcę Wam pokazać (znowu) bransoletkę.





Kupić ją możecie tutaj


A jeśli ktoś jeszcze nie zauważył to dodałam nową zakładkę "zamówienia"


Ancymoncia

3 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)