sobota, 1 marca 2014

Torcik i sztyfty kwiatki

Dzisiaj już po prostu muszę zrobić porządek w plikach na komputerze, bo został mi tylko 1 GB, a i tak już usunęłam parę folderów :(
To będzie ciężkie zadanie...
A przez ten brak pamięci nie zgrałam zdjęć i nie mam nowych >.<
Dzisiaj wygrzebałam jeszcze coś nowego, czego zapomniałam pokazać.

Ten torcik byłam przekonana, że już pokazałam, a tu się okazało, że nie :P

A, że samo zdjęcie torcika to za mało to macie jeszcze sztyfty kwiatki.
Uwielbiam je ^.^

Mam coraz większego doła przez tą grę T.T
(Tak... Dalej ją robimy XD I czasu tak powoli braknie, ale powinnyśmy si wyrobić :P)
Muszę ulepić 10 postaci z Hobbita jako pionki... To jest straszne!
I jak to Bilbo i Gandalf jeszcze mi jako tako wyszli to zawaliłam sprawę robiąc krasnoludy >.<
Ale potem postaram się im jeszcze zrobić zdjęcie to może zobaczycie...
(Tylko nie przeraźcie się ich)

Ancymoncia

3 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)