sobota, 1 marca 2014

Zoo

Dzisiaj jestem mega zmęczona...
Zostałam wyciągnięta na cały dzień do zoo...
Ale przynajmniej mam fajne zdjęcia ;P
Oczywiście, że Wam kilka pokażę.


Kocham nasze wrocławskie zoo za cudowną ptaszarnię <3
Już kiedyś to pisałam, ale oczywiście znowu spędziłam w niej dobre pół godziny >.<


To naprawdę cudowne uczucie kiedy ptaki po prostu latają swobodnie nad twoją głową.


A jedna papuga była tak towarzyska, że schodziła do ludzi na dół klatki i pozowała do zdjęć ^.^

Oczywiście kocham też motylarnię, tylko zawsze boję się, że jakiś motyl może wylecieć na zewnątrz...
Już parę razy byłam tego świadkiem.


I oczywiście nie mogłabym nie pokazać moich kochanych jaszczurek :D
Czyż nie są piękne?


A będąc przy wybiegu dla wilków byliśmy świadkami ciekawej walki.
Zdjęcie może nie najlepszej jakości, ale liczył się moment :)


Jutro już powinien być normalny modelinowy post (albo uda mi się skończyć ten o bransoletkach).

I zostawiam Wam jeszcze jedną piosenkę Bts, która wpadła mi w ucho :)


A ja jeszcze idę pomęczyć się z grą i pionkami do niej :(

Ancymoncia

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)