sobota, 5 kwietnia 2014

Bransoletka z kwiatem wiśni

Udało mi się przeżyć w szkole i już jestem w domku <3

Kiedy tak sobie tak siedziałam i przeglądałam swoje zapasy w modelinie, koralikach i innych takich stwierdziłam, że tak trochę tego ubyło :/
Teraz szukam tych wszystkich rzeczy po jakiejś w miarę normalnej cenie...
Modeliny już nie liczę, bo kiedy tylko wyjdzie manga, którą chcę kupić w empiku, biorę bon (dostałam na urodzinki ^.^), idę i kupuję co potrzebuję.

Dzisiaj pokażę Wam jeszcze jedno z moich ostatnich zdjęć (tak mi się przynajmniej wydaję, ale też nie chciało mi się zbytnio szukać :P).


A wiec miłego weekendu Wam życzę :)
Słonecznego (bo u mnie pada :( )
Ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Boże, Monia, jakie Ty śliczne rzeczy tworzysz <3 I zdjęcia znakomite ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dziś odkryłam Twojego bloga i muszę powiedzieć, że jest świetny. Piękne rzeczy tworzysz. :)
    Śliczna bransoletka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)