poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kolczyki puzzle

Dzisiaj z dwóch ostatnich lekcji zwolniła mnie pielęgniarka,  
może to i fajnie, że nie było mnie na lekcjach (choć był to akurat w-f i fizyka, czyli lekcję, które lubię...), ale nigdy nie chciejcie, żeby było Wam słabo... Uczucie po prostu okropne -.-
Szczególnie, kiedy czujecie, że nogi się pod Wami same uginają o.O
A na moje nieszczęście zdarza mi się dość często...
Na całe szczęście już jest mi lepiej i spokojnie mogę napisać posta :)

I dzisiaj mam zamiar pokazać kolczyki w formie puzzli.
Ostatnio mam niezłego hopla na punkcie tego motywu.
A wszystko to przez jedno bardzo fajne anime, oraz prze dramę, w której bardzo fajnie pokazana była ozdoba właśnie w puzzle... Ale o tym to mogłabym się rozpisać, aż za bardzo xD


Jeszcze 2 dni i znowu wolne :3
Nie żebym odliczała, czy coś...

Ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Świetne są.
    Oj zasłabłam dwa razy. Pierwszy raz jakoś rok temu a ostatnio pod koniec marca.. To jest coś strasznego nie mogłam oddychać, a co dopiero ustać.. i na wymioty mnie brało, alei tak były najgorsze zimne poty... ugggh

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie lepisz, masz niebanalne pomysły i dobrą technikę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że polski również kochasz (◡‿◡✿)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)