niedziela, 11 maja 2014

Delfiny

Obiecałam pewnej osobie, że dzisiaj dodam już coś na bloga, więc danego słowa dotrzymuję :)
Wykorzystałam też świecące słońce i zrobiłam parę zdjęć na zapas.
Miałam ogromny problem ze zrzuceniem zdjęć, bo mój laptop jest chwilowo niezdolny do użytku, a na komputerze wszystko jest inaczej >.<
Ale jakoś sobie w końcu poradziłam :D

Wybaczcie, że podpis jest inny, ale nie mam tu tych samych czcionek, a nazwy nawet nie pamiętam :(

A wakacje są już tak niedługo, że nie mogłam wytrzymać i dorobiłam to istniejącego już delfinka dwa kolejne :D




I cała delfinia rodzinka w komplecie :3



Ancymoncia

9 komentarzy:

  1. takiej kombinacji to ja jeszcze nie widziałam ;D Muszelki są prawdziwe, dobrze widzę? Ojeeej, od razu też mi się to skojarzyło z latem, bardzo bym chciała już mieć wolne, a tu natłok egzaminów projektów itp :( Ale wracając do Twojej pracy, oryginalne nie ma co, bardzo mi się podobają te Twoje delfinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tylko warto dodać, że delfinki nie są w żaden sposób połączone z muszlami. Wykorzystałam je tylko żeby delfiny lepiej prezentowały się na zdjęciu :)

      Usuń
  2. ahh, myślałam, że są połączone, bo wtedy wyglądałyby (według mnie) jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne delfinki! Wyglądają jak prawdziwe. Umieszczenie ich na muszelkach do zdjęcia było trafionym pomysłem. :-)
    Zapraszam na przydasiowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)