niedziela, 29 czerwca 2014

Co się u mnie działo?

Od czasu kiedy ostatnio pisałam dość dużo się działo.
(Co się dziwić skoro ostatni post był na początku czerwca xD)

W końcu doczekałam się wakacji <3
A w między czasie nauczyłam się jeszcze podstawowego wzoru bransoletki z muliny.
Na zdjęciu jest moja pierwsza.


Teraz mam już kilka zrobionych za sobą.
Pierwsza leży i kurzy się na biurku :P, drugą ma moja koleżanka, trzecią noszę ja, a czwartą i piątą ma moja przyjaciółka i jej siostra :D
Tak więc robiłam, aż zabrakło mi czerwonej muliny >.<

W czwartek z kolei byłam z klasą w czekoladziarni.
Słuchaliśmy i oglądaliśmy prezentacje o powstawaniu czekolady, jedliśmy owoce maczane w czekoladzie, a na koniec robiliśmy pralinki.
Tak w skrócie polegało to na tym, że dostaliśmy czekoladową bazę, marcepan i ozdoby.
Potem pani każdemu wycisnęła do środka krem i mogliśmy popisać się swoją fantazją :D
Ja z marcepanu zrobiłam pierwsze co przyszło mi do głowy - róże.
(Skończyło się na tym, że pani zrobiła im nawet zdjęcie >.< ale w szczegóły nie chce mi się jakoś specjalnie wchodzić...)



Na piątek dostałam 3 zamówienia:
-kolczyki skrzypce
-komplet Kubusia Puchatka
-kolczyk ośmiorniczkę, oraz kolczyki ciasteczkowy potwór

Ostatnie zamówienie na całe szczęście miałam gotowe, więc wystarczyło je tylko jakoś zapakować :)

A reszta prezentuje się o tak:




(Wybaczcie jakość zdjęć, bo robione były komórką, w nocy, przy świetle lampki i na jakże cudownym tle - poduszce :P)


Posty już mam przygotowane, więc może uda mi się być bardziej systematyczną <3


Ancymoncia

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)