poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kolczyki torty

Tak w ogóle to ostatnimi czasy miałam też fazę na robienie truskawek.
O tym chyba jeszcze nie wspominałam.
Jedne wyszły trochę lepiej, inne trochę gorzej.
Ale to już sami sobie ocenicie, jak wreszcie zrobię im zdjęcia >.<

A teraz może już przejdę do tematu torcików.

Te podobają mi się najbardziej :)

A te jakoś mi się nie podobają... :/

I wszystkie na jednym zdjęciu
(Nie wspomniałam, że 2 pary są takie same. I zdjęcie też zrobiłam tylko jedno :/)

No i wszystkie jako cały torcik :D

A co Wy o nich myślicie? :)


I w końcu sobie przypomniałam o dodawaniu piosenek...
Dzisiaj wokalista, którego ostatnio baaardzo polubiłam :3
Nie mogłam się zdecydować, którą jego piosenkę wstawić, aż w końcu mój wybór padł na piosenkę dzięki której w ogóle go polubiłam.
Długo zajęło mi znalezienie na YouTubie dobrej wersji :/
Dobrej, czyli takiej gdzie śpiewa tylko on, a nie cały zespół, gdzie nie piszczą fanki, itp.
W końcu znalazłam, ale z obrazami z dramy... No ale już trudno.

Kim Hyun Joong - Because I'm stupid


Taka spokojna piosenka, zupełnie inna od tych, które słucham na co dzień :)
Ale jakimś cudem mi się spodobała i zdarza mi się ją nawet nucić, co u mnie jest rzadkością.

Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Boys over flowers! ^^ o ja, ostatnio sama wróciłam do oglądania dram, kiedyś miałam na nie niezłą fazę. Ja uwielbiam z kolei jedną piosenkę z dramy 'You're beautiful' mogłabym słuchać początku non stop :D no torciki jak zwykle są super, zazdraszczam, bo ja takich nie umiem (póki co! XD) robić :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)