poniedziałek, 28 lipca 2014

Łowicz

Już wróciłam do domu i od razu pochwalę się - zdałam egzamin i mam patent żeglarza jachtowego ^.^
To znaczy prawie mam... Muszę tylko czekać, aż przyślą mi go pocztą.

Udało mi się jeszcze zdążyć zrobić pracę na wyzwanie Kreatywnego Kufra - Łowicz


Oto i ona:



Zainspirowałam się tradycyjnymi łowickimi wycinankami (nie wiem dokładnie jak to nazwać, poprawcie mnie w komentarzach).

Wyszło trochę inaczej, niż na początku zamierzałam, ale uważam, że nie jest źle :)

Ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Świetne !!! :3
    Zapraszam cię na WAKACYJNE CANDY na moim blogu :)
    http://modelinanapatyku.blogspot.com/2014/07/wakacyjne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealne, lepsze być nie mogło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Wisiorek świetny, idealnie nadaje się do tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdania na żeglarza, ja swojego zdałam 3 lata temu :) AHOJ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Bardzo ciekawa i estetyczna praca :D Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)