czwartek, 28 sierpnia 2014

Naszyjnik z kwiatami

Znowu dodaje coś na wyzwanie na ostatnią chwilę, ale nie miałam pojęcia, że zrobienia tego naszyjnika zajmie mi aż tyle czasu >.<
Ale udało mi się i jakimś cudem skończyłam go na czas :D




Zdjęcie wykonała MrÓ

Przeglądałam sobie przed chwilą prace innych i jestem w szoku - tyle wspaniałych prac!
Może to i dobrze, że wcześniej nie miałam czasu dokładnie się im przyjrzeć, bo być może nawet rozmyśliłabym się z brania w tym udziału :/

Trzymajcie kciuki ;)

Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Nie wierzę, po prostu jest idealny ! Nie wiem jak Ty to robisz, ale pozazdrościć tylko :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)