wtorek, 16 września 2014

Przypinki

Chyba jednak ta choroba mnie dopadła i to porządnie...
A do soboty muszę być zdrowa, bo wtedy mam spotkanie z ludźmi z obozu :c

A żeby zmienić tak troszkę temat pokażę Wam dzisiaj co wymyśliłam i zrobiłam sobie, aby zmienić zwykłą, czarną, nudną torbę w coś bardziej kolorowego i fajniejszego ^.^


To wszystkie przypinki jakie zrobiłam (w prawym dolnym rogu jest przypinka robiona fabrycznie, nie moja). Oczywiście nie noszę ich wszystkich na raz, bo to była by przesada >.<
Ogólnie są to rzeczy, którymi się interesuje, które lubię, itp.
Parę z nich to elementy z przeróżnych anime, parę to loga i nazwy zespołów.

A teraz kilka z tych, które lubię najbardziej :)





Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Są świetne! Bardzo mi się podobają :) Zwłaszcza sówka i kotek. Prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)