środa, 17 września 2014

Zdjęcia - pszczoły

Coś nie za często pokazuję na tym blogu coś modelinowego, ale niestety i tym razem to będzie coś innego.

A ja już całkowicie się pochorowałam i nawet nie poszłam do szkoły :/

Ale miałam czas poszukać i przejrzeć zdjęcia sprzed paru dni.
Post dzisiaj będzie o pszczołach :)






Od rana próbuję pomalować sobie kubek i oczywiście nie mogło by udać za pierwszym razem >.<
Namalowałam coś co uważałam, że wygląda świetnie i to był cud, że ja - nie umiejąca rysować - zrobiła coś takiego. Niestety przejechałam po tym palcem i nie dało już się tego odratować :c
Więc spróbowałam raz jeszcze.
I właśnie w tym momencie, kiedy piszę tego posta mój kubeczek sobie schnie na oknie.
Jak znowu tego nie popsuję i wyjdzie mi to jakoś przyzwoicie to może nawet się nim pochwalę tu na blogu :3


Ancymoncia

4 komentarze:

  1. Oh, ja też chora w domu siedzę :( Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czym malowałaś ten kubek? Chciałabym kiedyś też spróbować, ale słaba ze mnie malarka... Zdjęcia śliczne, ja niestety nie mam takiego ładnego makro u mnie w aparacie a fotografka ze mnie żadna żeby umieć ustawić aparat żeby robił super zdjęcia ;D Ah i zapraszam do siebie jeśli znajdziesz chwilkę - wreszcie pojawił się u mnie post :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)