niedziela, 12 października 2014

Dolnośląski Festiwal Dyni

Byłam dziś w ogrodzie botanicznym na Dolnośląskim Festiwalu Dyni.
Było świetnie!
Oczywiście zrobiłam parę zdjęć ;)

Jedną z atrakcji był konkurs plastyczny "Dyniowy ogrodnik"
Chodziło w nim o to, że z dyń, oraz innych dostępnych materiałów stworzyć ogrodnika.
Temat bardzo przypadł mi do gustu, a pod spodem możecie zobaczyć etapy powstawania mojego ogrodnika :)





Tutaj już widać mniej więcej jak będzie wyglądał :)




A tutaj już w pełnej okazałości :D



I olbrzymia dynia, która pobiła rekord Polski!



A tutaj już mój stworek po ogłoszeniu wyników :3
Udało mi się wygrać ^.^



I nagrody, które dostałam.
Nie spodziewałam się takich cudowności!











A może ktoś z Was również był dzisiaj w ogrodzie botanicznym?
Jeśli tak napiszcie mi w komentarzu ;)


Ancymoncia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)