poniedziałek, 13 października 2014

Meduzy :3

Ostatnio skończyłam oglądać anime, w którym dość ważnym elementem były meduzy
(dla ciekawych tytuł to Kuragehime)
Potem oczywiście poszukałam sobie parę zdjęć meduz i przez przypadek natrafiłam na meduzę zrobioną (chyba) z modeliny.
I wtedy mnie olśniło i zabrałam się do lepienia :)





W tej strasznie podoba mi się kolor <3

Ta oto jest moją pierwszą.
Po ulepieniu jej byłam mega dumna, ale teraz jak na nią patrzę to tak trochę pokracznie prezentuje się na tle innych >.<





Ancymoncia

8 komentarzy:

  1. Wow, są świetne! Ja tylko się zastanawiam czy te nóżki przy jakiejś okazji nie odpadną? Wyglądają na takie dość cienkie i w sumie ciężko chyba je tak skleić żeby się trzymały... A robiłaś je sama czy masz jakiś tutorial? Sama z chęcią bym spróbowała takie zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam żadnego tutorialu po prostu patrzyłam na żywą meduzę i próbowałam zrobić podobnego >.<
      Też martwiłam się o nóżki i widać przy mojej pierwszej meduzie, że tam nóżki odpadły (nie wiem czy to można nazwać nóżkami, nie znam się na budowie meduzy ale to nie są jakieś parzydełka czy coś takiego?). Następne moje próby były już raczej bardziej udane.
      Zaczęłam robić dziurki w kapeluszach (znowu nie wiem czy to poprawna nazwa :P) i dopiero do nich wkładać parzydełka. I jak na razie nie odpadły, choć trochę już je męczyłam. Mam nadzieję, że dalej wytrzymają ;)

      Usuń
    2. No no, parzydełka się zwą a ja tak pod wpływem chwili napisałam nóżki, ale przynajmniej wiadomo było o co mi chodzi :D Kurde, to niesamowita jesteś, ja bym tak ze zdjęć nie potrafiła zrobić meduzy ;))

      Usuń
  2. Piękne! Szczególnie te różowe!
    A Kuragehime to świetne anime ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)